پیشروی عراق در حیاط خلوت داعش

نیروهای ارتش عراق با کمک نیروهای بسیج مردمی و عشایر موفق شدند در مناطق «حصیبه» و «جوبیه» واقع در شرق الرمادی استان الانبار پیشروی کنند و ضربات سنگینی به تروریست‎های داعش وارد کنند. پایگاه خبری العهد در این باره گزارش داد که نیروهای عراقی پس از درگیری شدید با داعش در منطقه شرق الرمادی موفق …

نیروهای ارتش عراق با کمک نیروهای بسیج مردمی و عشایر موفق شدند در مناطق «حصیبه» و «جوبیه» واقع در شرق الرمادی استان الانبار پیشروی کنند و ضربات سنگینی به تروریست‎های داعش وارد کنند.

پایگاه خبری العهد در این باره گزارش داد که نیروهای عراقی پس از درگیری شدید با داعش در منطقه شرق الرمادی موفق شدند از سد محکم عناصر این گروه تروریستی تکفیری عبور کنند و وارد منطقه حصبیه شوند.

نیروهای عراقی در عملیات پاکسازی منطقه «البوحیاه» تجهیزات نظامی و خوردهای زرهی داعش را منهدم کردند و تعدادی از تروریست ها را از پای درآوردند.

رسانه های عراقی گزارش دادند که در منطقه «الکرمه» واقع در شمال شرقی فلوجه نیز ۹ نفر از تروریست ها به هلاکت رسیدند و چهار خودروی زرهی آنها نابود شدند.

از سوی دیگر، گروه ترورستی تکفیری داعش دو غیر نظامی عراقی را اعدام کرد و اجساد آنها را به یکی از ساختمان های مرتفع در فلوجه منتقل کردند.

نیروهای ارتش و الحشد الشعبی همچنین بر دو منطقه علاس و عجیل در شرق تکریت مسلط شدند و سه نفر از تروریست ها را از پای درآوردند.

نیروهای عراقی شنبه همچنین هفت تروریست داعش را در پایتخت عراق به هلاکت رساندند و سه نفر دیگر را زخمی کردند و علاوه بر آن یک انبار حاوی ۱۴ بمب را کشف کردند.

۱۷۶/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا