رونمایی از جدیدترین هاردهای اکسترنال سیلیکون پاور

به گزارش خبرنگار موبنا، A85 و A85m با اینترفیس USB30 در ظرفیت های ۱ و ۲ ترابایت در رنگ نقره ای و با بدنه‌ای از جنس آلومینیوم ، پلاستیک و Rubber عرضه شده است. این هارد اکسترنال‌ها با بدنه آلومینیومی‌ و طراحی داخلی منحصر‌به‌فرد دربرابر عوامل خارجی مانند لرزش ، فشار ، آب و گردوغبار …

به گزارش خبرنگار موبنا، A85 و A85m با اینترفیس USB30 در ظرفیت های ۱ و ۲ ترابایت در رنگ نقره ای و با بدنه‌ای از جنس آلومینیوم ، پلاستیک و Rubber عرضه شده است.
این هارد اکسترنال‌ها با بدنه آلومینیومی‌ و طراحی داخلی منحصر‌به‌فرد دربرابر عوامل خارجی مانند لرزش ، فشار ، آب و گردوغبار مقاوم می‌باشند. مکانیزم های سخت به کار رفته در آن‌ها باعث دریافت استاندارد (MIL-STD 810G Method 516.6 Procedure IV)تست از ارتفاع (۱۲۲cm)ارتش ایالات متحده شده‌است. این کالا‌ها همچنین با دریافت استاندارد IP68 دربرابر آب و گردوغبار مقاوم می‌باشد.
سری هاردهای A85 اولین نمونه از هاردهای اکسترنال است که در برابر فشار بیرونی تا ۵۰۰ کیلو‌گرم مقاومت می‌کنند و عملا می توان این هارد را اولین هارد ضد پرس دنیا نامید.
این هاردها همچنین متشکل از سه لایه محافظتی هستند که لایه اول(internal suspension) ‌در برابر لرزش، لایه دوم با استفاده از پوشش پلاستیکی(rubber)در برابرآب‌، ضربه و گردوغبار مقاوم بوده و با استاندارد IP68 تا عمق ۵.۱ متر به مدت ۶۰ دقیقه در زیر آب مقاومت می‌کند و لایه سوم با پوشش آلومینیومی هارد را در برابرفشار بیرونی تا ۵۰۰ کیلوگرم محافظت می‌کند.
این هاردها با دارا بودن بدنه زیبا‌، نمای زیبایی را از جهت‌های مختلف به نمایش می‌گذارد.
با طراحی جدید انجام گرفته بر روی کابل این محصولات جدید،کاربران با سرعت و به آسانی می‌توانند کابل را به پشت این هاردها متصل نمایند.
آرمور A85m مخصوص مک بوک ها طراحی شده‌است و دارای فرمت HFS+ بوده و از Time Machine® پشتیبانی می کند.
با دانلود نرم افزار رایگانSP HDD Lock Utility و نصب آن بر روی هارد اکسترنال، کاربر می‌تواند به آسانی از اطلاعات خود به طور کامل محافظت نماید. همچنین کاربران می توانند با دانلود رایگان، از نرم‌افزار SP Widget به همراه ۷ ابزار امنیتی و دریافت پشتیبان بهره‌مند شوند.
A85 و A85m با گارانتی ۳ ساله شرکت داده پرداز رایانه متین عرضه می شود.
۱۲۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا