پلیس در تعقیب دو برادر متهم به قتل +عکس

وقوع درگیری دسته‌جمعی در منطقه تهرانپارس ساعت ٢٢ چهارم مرداد به کلانتری اعلام و با حضور مأموران در محل و انجام بررسی‌های اولیه مشخص شد جوانی ٢٥ساله به نام «حمید» مورد اصابت ضربات متعدد قمه و شمشیر قرار گرفته است. این شخص بلافاصله به بیمارستان منتقل اما با وجود اقدامات درمانی، به علت اصابت ضربات …

وقوع درگیری دسته‌جمعی در منطقه تهرانپارس ساعت ٢٢ چهارم مرداد به کلانتری اعلام و با حضور مأموران در محل و انجام بررسی‌های اولیه مشخص شد جوانی ٢٥ساله به نام «حمید» مورد اصابت ضربات متعدد قمه و شمشیر قرار گرفته است. این شخص بلافاصله به بیمارستان منتقل اما با وجود اقدامات درمانی، به علت اصابت ضربات به ناحیه سر، شکم و سینه و شدت جراحات وارده فوت شد.

به همین دلیل به دستور بازپرس شعبه چهارم دادسرای ناحیه ٢٧ تهران، پرونده برای رسیدگی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت. برادر مقتول که همراه برادرش مورداصابت ضربات قمه از ناحیه دست قرار گرفته بود، ضمن معرفی دو برادر به نام‌های سعید (٢٥ساله) و مسعود (٢٧ساله) به‌ عنوان عاملان جنایت، در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: «همراه برادرم حمید در حال عبور از خیابان ١٩٦ تهرانپارس بودیم که سعید و مسعود با خودروی مزدا ٣٢٣ از مقابل ما عبور کردند. مابین ما پیش از این اختلاف و کینه شدیدی ایجاد شده بود و همین باعث چشم‌توچشم‌شدن با یکدیگر و در نهایت آغاز درگیری من و حمید با آنها شد.

پلیس در تعقیب دو برادر متهم به قتل +عکس

با شروع درگیری، ناگهان سعید و مسعود به سمت ماشین خود رفتند، دو قبضه شمشیر و قمه از داخل ماشین بیرون آوردند و به سمت ما حمله‌ور شدند. سعید چند ضربه به سمت برادرم پرتاب کرد و مسعود نیز با شمشیر حمله‌ور شد که من از ناحیه دست مورداصابت ضربه قرار گرفتم. در همین حین حمید نیز به علت اصابت ضربات به ناحیه شکم و سینه روی زمین افتاد و سعید و مسعود به‌سرعت سوار ماشین شدند و از محل فرار کردند».

کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی با شناسایی محل سکونت متهمان در منطقه به این محل مراجعه و در تحقیقات خود اطلاع پیدا کردند این دو برادر از اراذل و اوباش منطقه تهرانپارس هستند که بارها به اتهام «درگیری»، «ضرب‌وجرح» و «قدرت‌نمایی با سلاح سرد» توسط کلانتری و پلیس امنیت دستگیر و روانه زندان شده و این بار نیز پس از ارتکاب جنایت بلافاصله از محل سکونت خود فرار کرده‌اند».

در اطلاعیه مرکز اطلاع‌رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ دراین باره آمده است: «با توجه به ادامه رسیدگی به پرونده در اداره دهم پلیس آگاهی و به‌منظور شناسایی مخفیگاه متهمان و دستگیری آنها، دستور انتشار بدون پوشش تصویر متهمان از سوی مقام محترم قضائی صادر شده است و از شهروندانی که موفق به شناسایی تصاویر این دو متهم شده‌اند و اطلاعاتی درباره مخفیگاه یا محل‌های تردد این افـراد در اختیار دارند، درخواست می‌شود اطلاعات خود را از طریق شماره تماس ٥١٠٥٥٥١٠ در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دهند».

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا