کاهش قیمت گوشی‌های تازه وارد به بازار موبایل

“سینا تقی زاده” یکی از کارشناسان حوزه بازار دیجیتال در گفت و گو با خبرنگار موبنا با اشاره به کاهش قیمت روزهای اخیر در بازار تلفن همراه، افزود: معمولا گوشی های تازه وارد هر برندی در وهله اول به صورت سفارسی و با قیمت کاذب روانه بازار می شود اما بعد از مدت مزان کوتاهی …

“سینا تقی زاده” یکی از کارشناسان حوزه بازار دیجیتال در گفت و گو با خبرنگار موبنا با اشاره به کاهش قیمت روزهای اخیر در بازار تلفن همراه، افزود: معمولا گوشی های تازه وارد هر برندی در وهله اول به صورت سفارسی و با قیمت کاذب روانه بازار می شود اما بعد از مدت مزان کوتاهی با افت قیمت همراه می شوند.
وی با اشاره به گوشی تازه وارد اپل به کشور گفت: به طور مثال گوشی تازه وارد اپل که به صورت سفارشی وارد کشور شد با قیمت کاذب حدود هشت و نه میلیون تومانی روانه بازار گردید.
تقی زاده با توصیه به تمامی کاربران دیجیتالی در کشور، افزود: به تمامی کاربران این حوزه پیشنهاد می شود در صورت امکان از خرید گوشی های تازه وارد خودداری کنند تا زمانی که قیمت انها به نرخ معمول و مصوب آنها برسد.
این کارشناس و فعال بازار با اشاره به قیمت گوشی + Galaxy S6 edge افزود: این گوشی که در روزهای ابتدایی با قیمت دو میلیون و ۹۰۰ هزار تومان به فروش می رسید هم اکنون با گارانتی متفرقه با قیمت دو میلیون و ۴۲۰ هزار تومان در سطح بازار موبایل عرضه می شود.
در همین حال برخی دیگر از کارشناسان این حوزه معتقدند که معمولا گوشی های تازه وارد با قیمت های کاذب و نجومی روانه بازار می شوند اما به مرور زمان با افت قیمت همراه می شوند.
۱۲۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا