حادثه‌ديدگي ٨٠٠ نفر در بارندگي‌هاي مازندران

علي اصغر احمدي، مديركل مديريت بحران مازندران گفت: بارندگي و وزش باد شديد شامگاه ١٦ مهر خسارت فراواني در شش شهر مازندران را به جاي گذاشت كه كانون خسارات در شهرستان‌هاي بابل، ساري، جويبار، سيمرغ، مياندرود و نكا بيشتر از ديگر شهرستان‌هاست. به گفته احمدي، بيشترين آسيب توفان در بخش واحدهاي مسكوني تجاري و برخي …

علي اصغر احمدي، مديركل مديريت بحران مازندران گفت: بارندگي و وزش باد شديد شامگاه ١٦ مهر خسارت فراواني در شش شهر مازندران را به جاي گذاشت كه كانون خسارات در شهرستان‌هاي بابل، ساري، جويبار، سيمرغ، مياندرود و نكا بيشتر از ديگر شهرستان‌هاست.

به گفته احمدي، بيشترين آسيب توفان در بخش واحدهاي مسكوني تجاري و برخي تاسيسات شهري بوده است. قطعي آب و برق در بعضي از مناطق شهري نيز از ديگر خسارت‌هاي توفان شب گذشته است. او با اشاره به اينكه تاكنون اين توفان هيچ‌گونه خسارات جاني نداشته است، خاطرنشان كرد: تمامي دستگاه‌هاي اجرايي از شروع توفان آماده‎باش هستند تا جلوي خسارات بيشتر گرفته شود. همزمان حسين درويشي، معاون عمليات سازمان امداد و نجات هلال احمر به امدادرساني به ٨٠٠ نفر و تخليه آب از ٢٥ واحد مسكوني اشاره كرد و گفت: امدادگران هلال احمر به ٨٠٠ تن در اين حادثه امدادرساني كردند. درويشي همچنين به بيرون كشيدن پنج خودرو از آب در اين حادثه اشاره كرد و گفت: ٢٠ تيم امدادي شامل ٩٠ امدادگر با همراه داشتن هشت دستگاه موتور پمپ و لجن‌كش در عمليات امدادرساني به حادثه سيل و آب‌گرفتگي در مازندران حضور داشتند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا