آیفون ۶s بی‌دلیل خاموش می‌شود

به گزارش موبنا، برخی از کاربرانی که دستگاه خود را به آخرین نسخه از سیستم عامل موبایلی اپل موسوم به iOS 9 به‌روزرسانی کردند گزارش دادند که دستگاه آنها بی‌دلیل خاموش شده است. این خبر را سایت‌های مختلف که اخبار اپل را منتشر می‌کنند، تایید کردند. کاربران گزارش دادند که آیفون آنها حین استفاده از …

به گزارش موبنا، برخی از کاربرانی که دستگاه خود را به آخرین نسخه از سیستم عامل موبایلی اپل موسوم به iOS 9 به‌روزرسانی کردند گزارش دادند که دستگاه آنها بی‌دلیل خاموش شده است. این خبر را سایت‌های مختلف که اخبار اپل را منتشر می‌کنند، تایید کردند.

کاربران گزارش دادند که آیفون آنها حین استفاده از ابزارهای داخلی ناخودآگاه خاموش شدهاست. حتی زمانی که انرژی ذخیره شده در باتری پر بوده نیز این اتفاق صورت گرفته است.

برخی دیگر از کاربارن توضیح دادند زمانی که این اتفاق صور گرفته، دمای کلید Home در گوشی آنها بسیار بالا رفته و سپس دستگاه خاموش شده است.

اما بیشتر گزارش‌ها از سوی کاربرانی منتشر شد که صاحب دو گوشی جدید آیفون ۶s و ۶s Plus بودند. این دو گوشی حدود ۱۰ روز قبل در تاریخ ۲۵ سپتامبر همراه با سیستم عامل iOS 9.0.2 وارد بازار جهانی شد. اما بخش اعظم کاربران دو گوشی مذکور با این مشکل مواجه بوده‌اند.

شرکت اپل هنوز هیچ توضیحی در این باره نداده است. اما کارشناسان بر این باورند که مشکل یاد شده به دلیل یک اختلال نرم‌افزاری در سیستم عامل iOS 9 صورت می‌گیرد.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا