کمپین نقاشی مهر اجرا شد

موبنا- کودکان بیمارستان حضرت علی‌اصغر با حمایت شرکت فناپ و وب‌سایت سرمایه‌پذیری جمعی فاندوران، بسته‌های آموزشی گرفتند. به گزارش خبرنگار موبنا، در جریان اجرای کمپین نقاشی مهر در آستانه سال تحصیلی جدید، نزدیک به ۱۰۰ بسته آموزشی شامل دفترنقاشی، مدادرنگی، ماژیک و بازی‌های فکری بین کودکان بیمارستان حضرت علی‌اصغر (ع) توزیع شد. این بیمارستان که …

موبنا- کودکان بیمارستان حضرت علی‌اصغر با حمایت شرکت فناپ و وب‌سایت سرمایه‌پذیری جمعی فاندوران، بسته‌های آموزشی گرفتند.
به گزارش خبرنگار موبنا، در جریان اجرای کمپین نقاشی مهر در آستانه سال تحصیلی جدید، نزدیک به ۱۰۰ بسته آموزشی شامل دفترنقاشی، مدادرنگی، ماژیک و بازی‌های فکری بین کودکان بیمارستان حضرت علی‌اصغر (ع) توزیع شد.
این بیمارستان که مرکزی دولتی است، بخش‌های مختلفی نظیر اعصاب و روان، سرطان، قلب،‌ دیالیز، و بخش بیماری‌های عفونی دارد و کودکانی در سنین مختلف در آن بستری هستند.
این کمپین قبلا توسط موسسه آینده برتر در سایت فاندوران تعریف شده بود و در روز رونمایی در کافه آی‌تی توانست مبلغ مورد نیاز خود را با حمایت مدیران ارشد فناپ و دیگر حضار جمع‌آوری کند.
روز جشن نیز با حضور مجریان برنامه (موسسه آینده برتر)، گروه نمایش مفید، همکاران شرکت فناپ و دیگر داوطلبان، فضایی پرنشاط برای این کودکان و خانواده‌هایشان ایجاد شد.
۱۲۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا