فرار راننده ۲۰۶ پس از کشتن عابر پیاده

سرهنگ مراد مرادی در این باره گفت: در ساعت ۱۱:۴۴ روز شنبه یک دستگاه سواری ۲۰۶ در مسیر شمال به جنوب بزرگراه یاسین در حال حرکت بود که در محدوده ورودی به بزرگراه شهیدبابایی با یک عابر پیاده برخورد کرده و از محل متواری شد. وی با بیان اینکه در پی این حادثه عابر پیاده …

سرهنگ مراد مرادی در این باره گفت: در ساعت ۱۱:۴۴ روز شنبه یک دستگاه سواری ۲۰۶ در مسیر شمال به جنوب بزرگراه یاسین در حال حرکت بود که در محدوده ورودی به بزرگراه شهیدبابایی با یک عابر پیاده برخورد کرده و از محل متواری شد.

وی با بیان اینکه در پی این حادثه عابر پیاده در دم جان خود را از دست داده است، ادامه داد: علت این حادثه در حال بررسی است و ضمن اینکه با توجه به فرار راننده ۲۰۶ پرونده‌ای در این رابطه تشکیل و در کلانتری ۱۴۶ حکیمیه رسیدگی به آن در جریان است.

رییس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ تصریح کرد: با استفاده از دوربین‌های کنترل ترافیک و مشخصات موجود راننده پژو ۲۰۶ به زودی دستگیر خواهد شد و بهتر است این فرد با معرفی خود به پلیس از جرمی که انجام داده کم کند.

مرادی همچنین از عابران پیاده خواست برای عبور از عرض بزرگراه‌ها و معابر از پل‌های عابر پیاده استفاده کرده یا از روی خط‌کشی عابر عبور کنند.

۱۷۶/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا