همسر مهناز افشار هم نمی تواند جیب استقلالی ها را پر کند؟

به گزارش پایتخت ؛ استقلال بی پول است مثل پرسپولیس . البته فرق آنها با پرسپولیسی ها این است که هنوز ناچار به جمع آوری اعانه از هواداران نشدند. آنها اما جدیدترین پیشنهادی که برای گرفتن آگهی دارند یک شرکت ورشکسته داخلی تولید کفش های ایرانی است. شرکتی که سالهاست حتی دیگر تبلیغات تلویزیونی هم …

به گزارش پایتخت ؛ استقلال بی پول است مثل پرسپولیس . البته فرق آنها با پرسپولیسی ها این است که هنوز ناچار به جمع آوری اعانه از هواداران نشدند. آنها اما جدیدترین پیشنهادی که برای گرفتن آگهی دارند یک شرکت ورشکسته داخلی تولید کفش های ایرانی است. شرکتی که سالهاست حتی دیگر تبلیغات تلویزیونی هم نمی کند و شعب متعدد فروش کفشش در سراسر کشور تعطیل شده اند.

استقلالی ها تمام امیدشان برای رسیدن به پول به قراردادی بود که با شاهرخ سبک دست داشتند. او و شرکت صنایع نوین برای ۳ سال به عنوان بهره بردار اول از برند استقلال معرفی شدند. سبک دست را سال قبل حمیدرضا سیاسی به استقلالی ها و امیر خادم معرفی کرد و قبل از اینکه مشکلات پرسپولیس و زندان برایش پیش بیاید ، اسپانسر استقلال هم خوب برای این تیم هزینه می کرد. با رفتن سیاسی به زندان و همزمانی آن اتفاقات با بحث خصوصی سازی ، چک های استقلال هم مدام به تاخیر افتادد اما قرارداد با سبک دست طوری بود که او ماندگار شد.

او امسال هم ماند و البته این بار از ابتدا تصمیم گرفت بهره بردار دیگری را به تیمش اضافه کند. همه چیز از چند جلسه اقتصادی مهم در استقلال آغاز شد. رفت و آمد های یاسین رامین و عکسی که علی نظری جویباری از او در باشگاه استقلال منتشر کرد ، خیلی زود خبرساز شد. شرکت ری را عنوان بهره بردار دوم استقلال معرفی شد. شرکتی که بعد از دیدارهای یاسین رامین به استقلال پیوست. همسر مهناز افشار که در ماه های گذشته بارها خبرساز شده بود ، اینگونه در استقلال ایفاء نقش کرد. استقلالی ها سهم داشتن او در شرکت ریرا را تکذیب کردند و اصرارشان این بود که طرف حساب آنها فقط شرکت صنایع نوین و شخص شاهرخ سبک دست است اما بعدها مشخص شد این قرارداد بین سبک دست و ری را امضاء شده و نام این شرکت روی لباس های آبی ها به عنوان نماینده انحصاری آگهی ها درج می شود تا به ازای ۲۰۰ میلیون تومان برای هر بازی ، این تیم یک اسپانسر داشته باشد.

در بازی های ابتدایی شرکت سامسونگ روی پیراهن این تبلیغ کرده است. پولی که باید بعد از کسر سود دو شرکت واسطه ای به استقلال برسد اما هنوز ریالی عایدی برای آبی ها نداشته و چک های تیم هم نقد نشدند. اینکه چطور دو اسپانسر سفارشی استقلال که یکی از آنها را در ارتباط با یاسین رامین می دانند ، نتوانستند به آبی ها کمک کنند ، پرسشی است که مسئولان تیم باید برایش پاسخی داشته باشند. اینکه چطور این شرکت ها قرارداد بستند و چه تضمینی برای اجرای تعهدات شان دارند. اینکه وزیر ورزش در حضور مدیر باشگاه استقلال گفت “روی حضور افرادی که این روزها نام شان به عنوان افراد نقش داشته در این قرارداد ، حساس است و حتما پیگیری و برخورد می کند ” و نهایت همه این اتفاقات ، همچنان بی پولی مفرط در باشگاه است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا