اعلام برنامه بازخرید سهام اچ‌تی‌سی

به گزارش خبرنگار موبنا، این برنامه که قرار است در طول دو ماه آینده اجرایی شود، شامل خرید بیش از ۵۰ میلیون سهام است و این میزان تقریباً ۶ درصد از کل سهام این شرکت را تشکیل می‌دهد. اگرچه ارزش کل این سهام به قیمت خرید نهایی آن بستگی دارد، بر اساس قیمت امروز تقریباً …

به گزارش خبرنگار موبنا، این برنامه که قرار است در طول دو ماه آینده اجرایی شود، شامل خرید بیش از ۵۰ میلیون سهام است و این میزان تقریباً ۶ درصد از کل سهام این شرکت را تشکیل می‌دهد.
اگرچه ارزش کل این سهام به قیمت خرید نهایی آن بستگی دارد، بر اساس قیمت امروز تقریباً معادل ۶۰ میلیون دلار امریکا است.
بازخرید بیش از ۶ درصد از سهام شرکت حکایت از توجه ویژه به سهام سرمایه‌گذاران داشته و می‌تواند نیرویی دوباره به ترازنامه اچ‌تی‌سی بیفزاید؛ ضمن اینکه در این موقعیت که قیمت سهام ارزش ذاتی شرکت را منعکس نمی‌کند نوعی انعطاف‌پذیری مالی به وجود می‌آورد.
“شر وانگ” (Cher Wang) رئیس و مدیرعامل اچ‌تی‌سی گفت:از این فرصت افزایش ارزش سهام با استفاده از بخش کوچکی از ترازنامه مالی شرکت استقبال می‌کنم.
وی افزود: این برنامه باورهای هیئت‌مدیره درباره توانایی اجرایی استراتژیک، استقرار ساختار و رویه‌های مطلوب برای رشد سودآور و پایدار را منعکس می‌کند.
وی اظهار داشت: من نسبت به فرصت‌های پیش‌رو در عرصه گوشی هوشمند، واقعیت مجازی و دستگاه‌های متصل خوشبین هستم و در ساختن اچ‌تی‌سی برای آینده نزدیک متعهد می‌مانم.
۱۲۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا