کدام اپراتور برتر است؟

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات پس از معرفي اپراتور صددرصد ایرانی همراه اول به عنوان اپراتور برتر سال ۹۴، بار دیگر سخت برآشفت، تا جايي‌كه عملکرد معاونت تحت امر خود را هم در این زمینه زیر سوال برد . اما “صرفا جهت اطلاع”، آقای وزیر بهتر است بدانند که کتابچه‌های تلفن نمایندگان مجلس شورای اسلامی، …

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات پس از معرفي اپراتور صددرصد ایرانی همراه اول به عنوان اپراتور برتر سال ۹۴، بار دیگر سخت برآشفت، تا جايي‌كه عملکرد معاونت تحت امر خود را هم در این زمینه زیر سوال برد .
اما “صرفا جهت اطلاع”، آقای وزیر بهتر است بدانند که کتابچه‌های تلفن نمایندگان مجلس شورای اسلامی، در پنج دوره از مجموع ۹ دوره مجلس، گوياي اين حقيقت است كه تنها يك نفر از مجموع ۲۸۶ نماینده دوره کنونی مجلس شورای اسلامی، خود را مشترک شبکه تلفن همراه چندملیتی ام.تی.ان.- ایرانسل، معرفی كرده و از خدمات این اپراتور استفاده می‌کند.
همچنين براساس بررسی‌های صورت گرفته، هیچ وزیر یا معاون رییس جمهوری در کشور طی ۲۱ سالي که موبایل در کشور رایج شده، مشترک این شرکت چند ملیتی نبوده، بلكه همه مشترک اپراتور صددرصد ایرانی “همراه‌اول” بوده و هستند.
بازهم “صرفا جهت اطلاع” جناب وزیر! باید عرض شود كتابچه‌هاي تلفن مسوولان دولت‌هاي قبلي و دولت فعلي هم نشان مي‌دهد، بيش از ۵/۹۹درصد مسوولان و مديران كل و ارشد دولتي از خدمات “همراه‌اول” استفاده مي‌كنند.
نکته مهمتر درباره برتر بودن اين اپراتور اينكه آیا تاکنون از خود پرسیده‌اید که چرا کسی سیمکارت‌های اپراتور چندملیتی ام.تی.ان.- ایرانسل را تاكنون نتوانسته به شخص دیگری بفروشد و سودی از آن عايدش شود؟ فراموش نکنید سالانه بر قيمت سيمكارت‌هاي مشترکان اپراتور ایرانی همراه اول افزوده مي‌شود و مشتركان از آن سود هم مي‌برند.
پس بهتر است بجای ناراحتی و گلایه از انتخاب همراه اولی‌ها، از اپراتور مورد علاقه‌تان بپرسید چرا شما فقط جیب شهروندان ايراني را خالی می‌کنید و چرا سیمکارت‌های شما هیچ طرفداری ندارد تا همانند سيمكارت‌هاي همراه‌اول، در بازار خرید و فروش شوند تا شما هم شايد در آينده به اپراتور برتر تبديل شويد.

jeld--123-1

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا