مرگ مرد تگزاسی در اداره پلیس دالاس

به گزارش خبرنگار اجتماعی میزان،یک مرد اهل «تگزاس آمریکا»در حالی که از دست همسرش که قصد کشتن او را داشت فرار کرد و به اداره پلیس پناه برد توسط پلیس کشته شد . «جوزف شلدون هاتچستون» ۴۸ ساله وقتی روز شنبه ساعت ۱۰ صبح با عجله به اداره پلیس «دالاس» رفت در راهروی اداره وقتی …

به گزارش خبرنگار اجتماعی میزان،یک مرد اهل «تگزاس آمریکا»در حالی که از دست همسرش که قصد کشتن او را داشت فرار کرد و به اداره پلیس پناه برد توسط پلیس کشته شد .

«جوزف شلدون هاتچستون» ۴۸ ساله وقتی روز شنبه ساعت ۱۰ صبح با عجله به اداره پلیس «دالاس» رفت در راهروی اداره وقتی در حال داد زدن و در خواست کمک بود، توسط مأمور پلیس دستبند زده شد. این مأمور که قصد کنترول قربانی  را داشت تا به خود و دیگران آسیب نرساند به دست‌های او دستبند زد و او را روی زمین خواباند. این در حالی بود که زانوهای خود را روی گردن قربانی گذاشت .

لحظاتی بعد شاهدان متوجه شدند که «هاتچستون» بیهوش  و صورتش سیاه شد.

امدادگران فوریت های پزشکی به سرعت خود را به محل حادثه رساند، اما تجهیزات اکسیژن رسانی نیز دیگر قادر به زنده کردن «هاتچستون» نبود و مرگ وی پس از رساندن به بیمارستان در ساعت ۱۱:۳۰ اعلام شد .

یکی از شاهدان حاضر در اداره پلیس بیان کرد که «هاتچستون» وقتی وارد شد گفت که از من نترسید من فقط به کمک شما نیاز دارم .

همسرم قصد کشتن من را دارد، اما وقتی مأمور پلیس برای دستبند زدن او را به زمین انداخت و زانوهایش را در پشت گردن «هاتچستون» فرو کرد ، او فریاد می زد که نمی توانم نفس بکشم .

او در ادامه گفت: وقتی یک انسان برای کمک به شما پناه می آورد نباید مانند یک سگ با او رفتار کنید .

پلیس در گزارش خود نوشت که« هاتچستون» در تاریخ ۱۹ جولای سال گذشته از همین مکان از زندان که به مدت پنج ماه حبس بود آزاد شد. او که از ترس جانش که ادعا می کرد همسرش در حال کشتن او بود به پلیس پناه برده بود، اما در حادثه تلخ جان خود را از دست داد.

به گفته پلیس دلایل مرگ او توسط پزشکان در حال بررسی است .

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا