با شكايت نكونام از يك رسانه ورزشي حكم جلب مديرمسئول صادر شد

رضا حسن زاده، وکیل جواد نکونام در گفت‌وگو با تسنيم اظهار کرد: به دنبال مطالبی که چندی پیش درباره موکلم در یکی از رسانه‌ها منتشر شد، موکلم شکایتی را از مدیرمسئول آن رسانه مطرح و پیرو این شکایت، بازپرس پرونده حکم جلب مدیرمسئول رسانه طرف شکایت را صادر کرد. وی با خودداری از انتشار جزئیات …

رضا حسن زاده، وکیل جواد نکونام در گفت‌وگو با تسنيم اظهار کرد: به دنبال مطالبی که چندی پیش درباره موکلم در یکی از رسانه‌ها منتشر شد، موکلم شکایتی را از مدیرمسئول آن رسانه مطرح و پیرو این شکایت، بازپرس پرونده حکم جلب مدیرمسئول رسانه طرف شکایت را صادر کرد.
وی با خودداری از انتشار جزئیات بیشتر از این پرونده عنوان کرد: فعلاً پرونده در مرحله تحقیقات در دادسرا قرار دارد و از انتشار جزئیات آن معذور هستم. گفتني است نکونام که چندین بار از این رسانه شکایت کرده و پس از آن از شکایتش صرف نظر کرد، پيش‌تر در اين باره گفته بود به‌خاطر تیتر یکطرفه و غرض ورزانه از این روزنامه شکایت كردم.
او ادامه داد، من استقلال را دوست دارم و هرگز نمی خواهم با این حرف‌های کذب اين تیم را به حاشیه ببرم و هواداران استقلال را  ناراحت كنم. این اخبار دروغ است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا