عرضه رنو فلوئنس با تخفیف ۵ میلیونی

مدیر بازاریابی شرکت نگین‌خودرو اعلام کرد: در این طرح محصولات رنو در قالب دو روش فروش نقدی و اقساطی با شرایط بسیار جذاب عرضه می‌شوند که در این بین حداکثر تخفیف مربوط به خودروی فلوئنس دستی بوده که با مبلغ پایه ۷۹ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد؛ در روش نقدی مبلغ قابل …

مدیر بازاریابی شرکت نگین‌خودرو اعلام کرد: در این طرح محصولات رنو در قالب دو روش فروش نقدی و اقساطی با شرایط بسیار جذاب عرضه می‌شوند که در این بین حداکثر تخفیف مربوط به خودروی فلوئنس دستی بوده که با مبلغ پایه ۷۹ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد؛ در روش نقدی مبلغ قابل پرداخت توسط مشتری با احتساب کلیه هزینه‌ها برابر با ۷۴ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان است.

شکوهی، در ادامه افزود: خودرو رنو فلوئنس دستی که به عنوان نسل سوم مگان است، در ارزیابی اخیر شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) توانست رتبه نخست رضایتمندی مشتریان را در حوزه کیفیت خودرو به دست آورد و بالاتر از محصولاتی از قبیل کیا سراتو، MG350، میتسوبیشی لنسر و هیوندا I20 قرار گیرد.

وی ادامه داد: میزان تسهیلات در خصوص خودرو سفران، سدان شش سیلندر لوکس اروپایی، در هر دو تیپ افزایش چشمگیری داشته و به مبالغ ۶۰ و ۷۰ میلیون تومان با دوره بازپرداخت هشت ماهه بدون بهره تبدیل شده است. دوره بازپرداخت تسهیلات ۳۶ میلیون تومانی سایر خودروها ۱۰ ماهه بدون بهره بوده و تنها در خصوص خودرو داستر اتوماتیک ۴X2 این رقم ۴۰ میلیون تومان با دوره بازپرداخت ۲۱ ماهه است.

شکوهی توضیح داد: طرح فروش ویژه محصولات نگین خودرو که از روز شنبه سوم مرداد ۱۳۹۴ آغاز شده، با توجه به محدودیت عرضه خودروهای رنو، در صورت تکمیل سهمیه اختصاصی، بسته می‌شودو پس از آن شرایط معمولی فروش ادامه خواهد یافت.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا