سراج‌ الدین میردامادی به مرخصی آمد

گیتی پورفاضل وکیل‌مدافع سراج‌الدین میردامادی اظهار کرد: امروز آقای میردامادی با من تماس گرفتند و گفتند که به او سه روز مرخصی داده‌اند. وی با بیان اینکه در حال حاضر بیش از یک سوم از مدت محکومیت سراج الدین میردامادی گذشته است، گفت: با توجه به اینکه آقای میردامادی سابقه محکومیت نداشته است باید با …

گیتی پورفاضل وکیل‌مدافع سراج‌الدین میردامادی اظهار کرد: امروز آقای میردامادی با من تماس گرفتند و گفتند که به او سه روز مرخصی داده‌اند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر بیش از یک سوم از مدت محکومیت سراج الدین میردامادی گذشته است، گفت: با توجه به اینکه آقای میردامادی سابقه محکومیت نداشته است باید با درخواست آزادی مشروط او موافقت شود.

پورفاضل افزود: فعلا با درخواست آزادی مشروط میردامادی موافقت نشده و فقط سه روز مرخصی به او داده‌اند. مادر موکلم بیمار است و همسر و فرزندش از فرانسه برای دیدار با او به ایران آمده‌اند.

سراج الدین میردامادی روزنامه‌نگاری است که پس از بازگشت به ایران در مرداد ۹۲ تحت تعقیب قرار گرفت.

او با حکم شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب اسلامی تهران به اتهام‌های «فعالیت تبلیغی علیه نظام» و «اجتماع و تبانی برای ارتکاب جرم علیه امنیت کشور» به ترتیب به یک و پنج سال حبس تعزیری محکوم شده بود اما پس از اعتراض به رای، پرونده به شعبه ۳۶ دادگاه تجدیدنظراستان تهران ارجاع شد و این مرجع ۳ سال از مجازات میردامادی در رابطه با اتهام «اجتماع و تبانی برای ارتکاب جرم علیه امنیت کشور» را کاهش داد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا