ارسطو ۴ طراح لباس دارد!

«احمد مهرانفر» گفت:‌ مثل تمام نقش‌هایی که یک بازیگر ایفای آن را به عهده می‌گیرد،‌ ارسطو هم با آنچه در سریال دیده شد تفاوت بسیاری داشت و باید بگویم کاراکتر ارسطو در اجرا شکل گرفته است. وی با اشاره به تکه کلام‌ها و نوع بیان ارسطو نیز افزود:‌ همانطور که می‌دانید نوع بیان لهجه مازندرانی …

«احمد مهرانفر» گفت:‌ مثل تمام نقش‌هایی که یک بازیگر ایفای آن را به عهده می‌گیرد،‌ ارسطو هم با آنچه در سریال دیده شد تفاوت بسیاری داشت و باید بگویم کاراکتر ارسطو در اجرا شکل گرفته است.

وی با اشاره به تکه کلام‌ها و نوع بیان ارسطو نیز افزود:‌ همانطور که می‌دانید نوع بیان لهجه مازندرانی در شهرهای مختلف یکی نیست و با یکدیگر تفاوت دارد و نوع بیان ارسطو هم از این قاعده مستثنی نیست. همچنین نوع ارتباط و نقش‌های نقی و ارسطو نیز در هر کدام از این چهار فصل تغییر محسوسی داشته است که این موضوع به خوبی دیده شده است.

این بازیگر با اشاره به اینکه ما به ازای بیرونی این شخصیت را تا به حال دیده است یا خیر گفت:‌ محسن تنابنده در گفت‌وگوهایش اعلام کرده شخصیت ارسطو ما به ازای بیرونی پسرخاله خودم است،‌ اما من تا به حال هیچ گاه ایشان را از نزدیک ندیدم و ارسطویی که من به اجرا گذاشتم، ماحصل تلاش‌های خودم به همراه تنابنده بود.

مهرانفر درباره شیرینی این شخصیت نیز بیان کرد:‌ خیلی‌ها به من گفته‌اند که زمانی که ارسطو ناراحت هم می‌شود ما نمی‌دانیم بخندیم یا ناراحت باشیم و به عقیده من تمامی اینها برگرفته از شخصیت پردازی اوست. در وهله اول اگر به خوبی دقت کنیم اغلب افراد زمانیکه در موقعیت غمگینی قرار می‌گیرند،‌ یکسری عکس العمل‌هایی از خود بروز می‌دهند که در شرایط طبیعی چنین رفتارهایی را از آنها نمی‌بینیم و همین رفتارها نیز از سمت اطرافیانشان بسیار بامزه جلوه می‌کند،‌ در مورد ارسطو هم این موضوع مصداق بارز دارد و در سری چهارم هم به خوبی از این موارد در او دیدیم.

بازیگر سریال «شاهگوش» ادامه داد:‌ در فصل چهارم سریال «پایتخت» نیز ارسطو با سایر فصل‌های دیگر متفاوت ظاهر شده و این مسئله بیش از پیش مدیون فیلمنامه است. به هر ترتیب موقعیت فردی که در این سری برای او بوجود آمده نیز تفاوتی را ایجاد کرده است.

وی ادامه داد:‌ از طرفی همه ما این را می‌دانستیم که ارسطو فردی ماتم زده است،‌ اما می‌بایست شیرینی او حفظ می‌شد. برای این موضوع نوع گریه کردن او را به این شیوه انتخاب کردیم. به تعامل رسیدن بین این دو موقعیت کار ساده‌ای نیست. مثل گفتن جمله زنم بود پاره تنم بود به لحن گریه‌های ارسطو.

بازیگر فیلم سینمایی «عصر روز دهم» در پایان ضمن تاکید بر نوع پوشش و لباس ارسطو نیز گفت:‌ ما برای پوشش ارسطو نیز خیلی حساب شده عمل کردیم و شاید باور نکنید که برای خرید لباسهایش یک گروه چهار نفره برنامه‌ریزی کرده و به خرید می‌رفتیم و مثل اغلب کارها اینطور نبود که فقط طراح لباسمان برای خرید لباس برود. یعنی می‌خواهم بگویم که همه عناصر در شکل گیری سریال پایتخت به صورت گروهی و با مشورت شکل می‌گرفت.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا