عامل‌درگیری در پارک‌دانشجوی رشت‌دستگیر‌شد

سرهنگ سید رسول صمدی گفت: در پی گزارش‌های مردمی مبنی بر اینکه فردی با جمع کردن تعدادی از اراذل و اوباش قصد ایجاد درگیری در پارک دانشجوی رشت را دارد، بلافاصله اکیپ‌های عملیاتی این پلیس بعد از صحت و سقم خبر با اخذ مجوز قضایی در محل حاضر شدند. رئیس پلیس امنیت عمومی گیلان افزود: …

سرهنگ سید رسول صمدی گفت: در پی گزارش‌های مردمی مبنی بر اینکه فردی با جمع کردن تعدادی از اراذل و اوباش قصد ایجاد درگیری در پارک دانشجوی رشت را دارد، بلافاصله اکیپ‌های عملیاتی این پلیس بعد از صحت و سقم خبر با اخذ مجوز قضایی در محل حاضر شدند.

رئیس پلیس امنیت عمومی گیلان افزود: متهم اصلی که بعد از رویت ماموران خود را در داخل دریاچه موجود در پارک انداخته بود بعد از چندین دقیقه با تدبیر خاص پلیسی از داخل آب به بیرون هدایت و دستگیر شد.

این مقام انتظامی با اعلام اینکه متهم دستگیر شده یکی دیگر از عاملان درگیری پارک دانشجو بوده، عنوان کرد: بعد از دستگیری، متهم به بزه ارتکابی خود معترف و جهت سیر مراحل تکمیلی بیشتر تحویل مرجع قضایی شد.

رئیس پلیس امنیت عمومی گیلان ضمن قدردانی از همکاری شهروندان با پلیس در خصوص شناسایی افراد لاابالی و اراذل و اوباش، از مردم خواست در صورت مشاهده اینگونه افراد سریعا با ستاد خبری پلیس امنیت عمومی گیلان به شماره ۲۱۸۳۵۰۰ تماس حاصل کنند تا در اسرع وقت نسبت به دستگیری این افراد اقدام شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا