۲ باند توزیع مواد مخدر در استان ایلام متلاشی شد

سردار علی دولتی ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این دو باند به تازگی در استان و خارج از استان متلاشی شده و مقدار ۸۵ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک از آنها کشف شده است. وی بیان داشت: در یک ماه گذشته نیز ۴۸ کیلوگرم ماده مخدر تریاک نیز در استان کشف شده …

سردار علی دولتی ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این دو باند به تازگی در استان و خارج از استان متلاشی شده و مقدار ۸۵ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک از آنها کشف شده است.

وی بیان داشت: در یک ماه گذشته نیز ۴۸ کیلوگرم ماده مخدر تریاک نیز در استان کشف شده که از نوع تریاک و ۱.۵ کیلوگرم از نوع هروئین بوده است.

این مسئول با اشاره به اینکه امسال برای قاچاقچیان مواد مخدر در استان ایلام امن نخواهد بود، بیان داشت: میزان کشفیات مواد مخدر در استان ایلام در سال جای نسبت به سال گذشته ۱۲ درصد افزایش یافته است.

فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: پلیس ایلام با هوشیاری کامل استان را برای قاچاقچیان مواد مخدر ناامن کرده است و با اجرای طرح‌های مختلف انتظامی در برابر فعالیت سوداگران مرگ در استان ایلام سد ایجاد کرده است.

وی عنوان کرد: پليس مصمم است با قاطعيت بيشتر با وارد کنندگان و توزيع کنندگان مواد مخدر برخورد و اجازه هيچ گونه فعاليتي به آنها نخواهد داد.
۲۲۲
http://media.mehrnews.com/d/2015/07/21/4/1771219.jpg

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا