۴ کشته در سقوط خودرو به دره ۴۰ متري در خلخال

دیشب با سقوط یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ در جاده هشجین به خلخال به دره ۴۰ متری ۴ نفر جان باخت و یک نفر به شدت مصدوم شد. فرمانده پلیس راه اردبیل – خلخال گفت: این خودرو از سمت شهر هشجین به طرف خلخال با پنج سرنشین که اهل روستای برندق هشجین و ساکن استان …

دیشب با سقوط یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ در جاده هشجین به خلخال به دره ۴۰ متری ۴ نفر جان باخت و یک نفر به شدت مصدوم شد.
فرمانده پلیس راه اردبیل – خلخال گفت: این خودرو از سمت شهر هشجین به طرف خلخال با پنج سرنشین که اهل روستای برندق هشجین و ساکن استان مازندران بودند در حرکت بوده که در راه برگشت به مقصد خود در ۲۳ کیلومتری خلخال در نزدیکی روستای قزل درق خلخال در یک پیچ راننده به علت سرعت زیاد توانایی کنترل خودرو را از دست داده و به دره چهل متری کنار جاده سقوط کرده است.

سرگرد صحبتی افزود: در این حادثه در لحظه سقوط خودرو چهار سرنشین در دم جان باخت و یک نفر نیز به شدت مصدوم شد که پس از سه ساعت تلاش با کمک امدادگران جمعیت هلال احمر و اورژانس به بیمارستان امام خمینی (ره) خلخال انتقال یافت.

با اعلام این حادثه سه اکیپ مجهز امداد و نجات جمعیت هلال احمر خلخال به همراه یک دستگاه آتش نشانی و اورژانس در محل حاضر و اجساد به علت کوهستانی بودن مسیر با کمک نجات گران جمعیت هلال احمر و مسافران عبوری پس از طی مسافت ۳۰۰ متری تا محل استقرار آمبولانس‌ها از دره به کنار جاده حمل شدند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا