مهناز افشار این گونه است !

نوشته های مشابه

۷ دیدگاه

  1. این لجبازی اقتضای آن عدم پذیرش و همراهی خونواده شوهر برای عقد محضری سو پر استاری است که فقط ده روز بعد طلاق زن اول یاسین رامین به عقد این آقازاده در امد..
    آقازاده ای که تا دیروز ماشین نداشت از صدقه سری رانت دوره احمدی نزاد در منزلی ویلایی در الهیه «ملک سی میلیاردی» و بنز اس ۵۰۰ «یک میلیاردو پانصد میلیونی» به زیر پا و حالا تجدید فراش با گوگوش سینما !! و ماه عسل امریکا و بلافاصله بچهدارشدن
    کی میگه جوونای مملکت نمیتونند ازدواج کنند؟؟ پ اینا کین؟؟؟

  2. مال بیت المال گلو گیره به نفرین مستمندان و اشک بیمارانی که از پس قیمت بالای داروهای اینصاحب منصب و دلال وارد کننده دارو برنیومدن دچارمیشن .
    فرمایش مقام معظم رهبری«به حساب اموال آقازاده ها باید رسیدگی شود»

  3. قضاوت عجولانه نکنید.اگرم درست باشه چیزی نگید. چون دردی رو دوا نمیکنه. ای کاش این میلیاردرا یه نگاه هم به گرسنه ها میکردن. خدارو شکر که ما آدما محتاج اینا نیستیم.خدا بهمون داده. انشالله به همه بده.

  4. سکوت در برابر رانت و فساد اقتصادی جایز نیست.بیت المال ارث پدری که نیست ملت چیزی نگه!
    منو شما محتاج نیستیم ملت همه در رفاهن؟
    شما میدونی درد بیمارسرطانی رو که پول دارو شیمی درمانیش رو هم نداره؟ پول گرونی دارو بیماران خاص و صعب العلاج صرف خوشگذرونی وسفرامریکا آقازاده رامین و زن جدیدش مهناز افشار میشه!
    با رانت دوره احمدی نژاد بارخودشونو بستن و از طریق زن بازیگرش اعلام خاتمی دوستی میکنه؟
    ما ملت هم دلمونو به شباهت زنش به گوگوش خوش کنیم!
    بفرمایین ملت سرشو مثل کبک به زیر برف کنه

  5. چشم جناب رامین روشن.رامین جان،برای عروست دلواپس نیستی،؟ظاهرا شما هر کجا منافع بادآورده ات به خطر بیافتد دلواپس می شوی؟دیگر دروره رانتهای میلیاردی احمدی نژاد نیست پس باید دلواپس شد.

  6. چه قدر ساده لوحانه ملت گول ظاهر مهناز افشار رو میخورند یکیش هم خودم!
    واسه خاطر پول کثیف تن به هر خفتی میدن و امثال من حرف های انساندوستانه و لبخندهای مهربانانشون رو باور میکنیم.مگه چقدر عمر میکنند و تا کی جوانند که بر اسب غرور و خود خواهیشون میتازند!
    یه روز حساب اموال نامشروع شوهرش هم جلو مردم رسوا و اشکار میشه .

  7. در مورد سرکار خانم افشار عزیزبگویم که ایشان زن شجاعی است که فقط دست به مامله های بزرگ می زند و چیزی شا بیرون نمی گذارد چون خوب می دونه همش مال خودش است و حرکتش به سوی کمال است پس حرفی را که باعث ناراحتی ایشان می شود را نباید بگوییم البته انتقاد سازنده خوب است اما تخریب خوب نیست

دکمه بازگشت به بالا